2010. május 26., szerda

mert a pénz és a víz az úr...

Szerintem azt, hogy a pénz nem boldogít, egy szegény ember találta ki. Ugyanúgy azt, hogy a szépség belülről fakad és a külső nem számít, ezt pedig egy csúnya. Mondjuk ez még igaz is, persze első blikkre nem a személyiségét veszed észre egy embernek hanem a ruháját, az alakját, a szépségét, vagy éppen nem szépségét...

Na de ne kanyarodjunk el. A pénz problémája egy nagy probléma. Elronthat mindent ha van,de mégjobban ha nincs. Sosem voltunk gazdagok, de mindenem megvan/volt, amire szükségem van. Divatos ruhák, cipők, parfüm. Jó telefon stb stb... Nem nagyon szenvedek hiányt, persze vágyom még pár dologra, de nem olyan vészes.

Viszont most egy nyaralást buktam. És ez így fáj. Ballagási pénzemből szerettem volna nyaralni menni + még nagyim által kiskorom óta félretett pénzből, a mi mint kiderült kevés. Átlagos egy fizetésnek, de kevés ahhoz, hogy nyaraljak és jövőre is (jól) éljek belőle egyszerre. Így maradt a szörnyű tény : itthon maradok. Régen voltam nyaralni már, és a csajokkal egy külön élmény lett volna, de ha logikusan belegondolok, akkor egyértelmű, hogy nem költöm el azt a pénzt. Hiszen jövőre egy csomó mindenre kell majd. Albérlet, utazás haza, enni és élni is kell. Szóval adieu summer, i will stay at home. 

De lehet, hogy megyek dolgozni, az mondjuk jó lenne. Diósgyőrben a Kisgergely fagyizó, ami elég kemény, hiszen kilométeres tömött sorok és egy rakás fagyi ami előttem áll. De nem baj. 

Ahogy mondani szoktam : MINDEN ÚGY LESZ, AHOGY LENNIE KELL.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése