2010. május 17., hétfő

völgy után az ormokon.

A mai nap elég érdekesen kezdődött.
Felkeltem fél7kor.... ismétlem FÉL HÉTKOR, hogy hajat mossak annak tiszteletére, hogy a hittan érettségivel kapcsolatos megbeszélésre kell bemennem. Kicsit azért örültem, mert hiányzott maga a hely, a közeg, persze nem vágyom vissza. :D
A megbeszélés közben Viki elejtett egy kis információ morzsácskát az angol érettségiről.  Hogy 76 pontom lett a 84-ből, eddig levél nélkül. Összesen 117 pont lehet, tehát 33 pont a levél. Szerintem azzal sem lesz probléma. :) Így ha minden úgy megy ahogy kell meglesz a 94-95% angolból, ami visszaadta az életkedvemet. Emelett szinte teljesen eltörpül a dolog, hogy a matekom 38 pontos 2-es lett. ÉS 40 ponttól 3as... Ha van egy ki jóindulat és egy kis szeretet a mögöttünk levő 8 évből,akkor megadja azt a 2 hülye pontot, ellenkező esetben pukkadjon meg :N 
Bár, hogy őszinte legyen annyira nem izgat a dolog. A legnagyobb dolog az volt, hogy senki nem bukott meg, és egy elég nehéz matek érettségin saját magamhoz képest majdnem 3ast tudtam írni :D Szóval, mivel nincsen kifejezett szükségem a matekra, nem szomorkodom. Majd az élet más területein kiemelkedőbb leszek :) Nem kell mindenből jónak lenni... Attól nem lesz emberileg több, jobb az ember. Ha pedig csak ez fontos akkor üres, nagyon üres.

Aztán mikor hazajöttem, bekapcsoltam a gépet és megnéztem a leveleimet örömmel láttam, hogy mozijegyet nyertem a Prince of Persia-ra. ÍÍíííííííííííííííííí ! Annyira nem izgat a film, nem érdeklődöm az ilyenek iránt,de mindig játszom, bármi a nyeremény. Sosem lehet tudni a sors mit szán nekünk :) Szóval holnap Bettivel megyünk mozizni és a fogyókúrám ellenére telekukoricázom magam!!! :D

... ma már anya rávett egy sütizésre  -.-  Nem bírja a fogyót sokáig. Vagyis bírja,de egyre többet bűnöz és belevisz engem is :D Szóval holnap dögrováson leszek, hogy legyen hely a kukoricának :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése