2010. május 23., vasárnap

mood : bad , level : 7

Valahogy most nem jön semmi össze. Olyan rossz kedvem van. Tegnap jó volt, de ma már megint ideges vagyok, és olyan nehezen tudtam megtanulni azt a 2 magyar, egy fél hittan és egy fél töri tételt, hogy az valami félelmetes. Nem mehet ez így tovább, mert nem fogok végezni mire kell. Ma felkeltem 9kor, már nem is emlékszem mit csináltam igazából, de egy idő után (szokás szerint) leültem a géphez és nekiálltam a 90210-nek. Függő vagyok. :S Én nem tudok úgy sorozatot nézni, hogy az kitartson hónag. Hogy naponta egy részecske és akkor még valami izgalom is van... Nem, á, dehogy... Ha én nézem, akkor az nézve van ! Naponta 4-5 rész. Kifulladásig. Örülök, hogy most legalább tanulnom kell(ene), mert mikor a Harper's Islandet néztem, hát azt egész nap... o.O Leültem reggel és mikor legközelebb az órára néztem már 3 óra volt.  Szóval elég nagy shit amit művelek, de nem tudok mit tenni elene. Szerintem a yáron kivégzek majd egy pár sorozatot...ha így két hét alatt végzek 2 évaddal... A Smallville kell nekem, az 9 évados xD
Anyával is összekaptam, állandóan beszólogat. Azt hiszi, hogy nincs fogalmam arról, mekkora súlya van az érettséginek. Nem vagyok teljesen IQnegatív.

...na megyek is a változatosság kedvéért sorozatolni :S

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése