2010. május 23., vasárnap

tegnap este apróbb meglepetésekkel, sörrel, fagyival és sajtburgerrel.

Tegnap este bementünk a városba. Találkoztunk 8-kor a centrumnál és tanakodásba kezdtünk, hogy hová mennénk. Lolly koktélt akart inni, de természetesen nem találtunk egy normális koktélozós helyet így a Cortezbe mentünk fagyikelyhet és egyéb koktélhoz kicsit sem hasonlító vaalamiket ettünk. Én nem akartam költeni... mert a nyyomtatóra szánt 10ezer forintból.. hát meg sem merem nézni mennyi maradt. A Rocky előtt költöttem 810 ft-ot a hülye cézár salátára, meg a belépő... tegnap 700 a fagyira + 300 a sörre és fogalmam sincs, hogy a többi hol van, mi van, mi van vele... ja meg elmentem belőle még kozmetikushoz is, de ez is 450.. hová lett a 10ezer??? Hm.
Na mindegy.
Hagyjuk.
Szóval ültünk, beszélgettünk, Amit cikizték a Megasztáros dolog miatt és egyszer csak belépett a 3szívem csücske, mármint a szívem csücskének 3 darabja :) . Szabó, Dávid és Kusz. Hiányoztak már nagyon :) Jó volt egy kicsit velük lenni :) Megvártuk míg Ami és aBori is megeszi a fagyis cuccost és elindultunk a Vikingbe. 
Vettünk Beck's-et, hogy a kezünkben legyen a kulcs és kiültünk az Európa térre, csak úgy szokás szerint. Egy kis idő utá Ákos és Dávid lelépett, csak Kusz maradt :D Nem is értem, hogy lehet :D Aztán az utolsó megállóhoz mentünk, ami mindig a meki, ja igen... erre is elment 500 Ft... :S Vettem 2 sajtburgert, mert úúúgy imádom :D Megettünk mindent ,aztán rohantunk a buszmegállóba az éjféli villamospótlóhoz, de lekéstük így ottm álltunk egy csomó ideig. Túl hangosak voltunk szerintem. :D Mindenki hallott mindent :D ... aki még ott állt, Amit nem kell félteni, minden hülyeségről ordítva bezsél, szóval örüljünk ha csak az ott állók hallották :D
Aztán hazaértem, be az ágyba és tádááá :D
Itt vagyok :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése