2010. május 5., szerda

the second and the third one completed.

Nos, eljött a nap, amikor már csak az lazítós angol választ el az ideiglenes szabadságtól. Ugyanis még vár rám egy kemény szóbeli. 20 tétel minden tantárgyból. Hittanból mégtöbb. Tehát szükségem lesz kitartásra rengeteg kávéra és lazításra.

Ma megvolt a töri is. Tegnap pedig a matek. Igazából szinte viccesen könnyű volt ez a mai, de mivel meg vagyok fázva, nem nagyon tudtam 100%-osan rákoncentrálni. Azon voltam, hogy ... mindegy. A lényeg az, hogy igazából nem kell felvételhez nekem a töri. De azért rosszat nem szeretnék. Esszék közül a honfoglalósat választottam hosszúba, rövidbe pedig a 48-49 -es forradalom-szabadságharcot és a göög istenekről hitvallásról a harmadikat. Ez jó volt. Az elején szerintem volt pár félreértelmehzhető dolog és kétértelmű válasz, de lesz, ahogy lesz.

Fáradt vagyok nagyon. Egyre fáradtabb és még holnap van az angol. Nem akarok pont azon elbukni ! Nagyon jól kell sikerülnie !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése