2010. május 15., szombat

just like a tatto, i'l always have you .... part2.

Már írtam egy tetkós postot, de úgy gondoltam szentelek a dolognak még egy bejegyzést..legalább. Ahogyan megígértem, hogy az írásbeli érettségik után rohanunk a tetkó szalonba.. hát, hogy úgy mondjam meghiúsult a dolog. Valahogy kiment a fejünkből. De valamelyik nap eszembe jutott és becsapott mint egy villám. Kell ! :D Először a csillagot csináltatom meg a csuklómra, amire olyan régen vágyom már. Ezen gondolkodtam valamelyik nap, hogy hogyan jutott ez az eszembe?? Régen volt, mert már 9.-ben is állandóan rajzolgattam, és terveim közt volt megvalósítani az addig igencsak kék tintás kis firkát. Mivel 6 ágú csillagot sosem tudtam szabályosan rajzolni, így egy egy vonallal összehozható 5 ágú csillagocskát rajzoltam a csuklóm közepére szinte minden nap. Tudjátok, olyan A betűnek indul, aztán így áthúzod és kész.. Vagy 5, vagy 6 ágú és kitöltetlen, csak egy körvonal. Valami ilyesmi...:
Csak én  a bal kezemen a csuklóm külső részére szeretném. Tehát pont a másik oldalra, mint ahogyan a képen van. De kinézetre valahogy így fog kinézni. Tudom, hogy egy tetkónak nem feltétlenül kell valamit beteljesíteni, hiszen ez csak egy csillag, de én halál komolyan mondom, hogy nem divatból szeretném. Nem vagyok az a fajta, aki mindennek olyan fene nagy értelmet keres és talál, de mivel régóta művelem a dolgot :D ezért megérdemlem :D

A másik tetkó a bal csípőmön lenne, hogy szemből is jól lehessen olvasni... vagyis csak úgy :D
Egy idézet, de még mindig nem találtam meg a megfelelőt. A legjobban az "only God can judge me" tetszik, de ez valamiért mégsem az igazi. Akinek van ötlete jó, angol nyelvű idézetre, írjon bátran kommentet :D Nem haragszom meg :) De azt, terveim szerint valahogy így nézne ki : 
[ ............] na jó, erre nem találtam képet. Úgy tűnik még senki nem osztotta meg az ilyen tetkóját, ha van valakinek. Na majd én :)
A harmadik 2 kismadár lenne a jobb csípőmre, oldalra. Az egyik anyát jelképezné, a másik engem :) Hogy mi így ketten vagyunk,voltunk, leszünk egymásnak :)  Persze erről sem találok képet, de valami ilyesmi a tervem :) Szóval ezt a hármat minél hamarabb szeretném megvalósítani. Először a csillagot, aztán ahogy jön :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése